Контакти Замовлення/оплата Доставка/збирання Інформація Оплата частинами ОТПКредит Сертифікати Замір кухонь Залишити відгук
RU UA
Пн-Пт: з 9:00 до 18:00
Cб: з 9:00 до 15:00
товарів: 0
на суму: 0 Оформити замовлення
Передзвоніть
Сервіс "Оплата частинами" від Приват банку знову запрацював!
За наявності достатнього ліміту Ви можете оформляти послугу "Оплата частинами" при покупці.

Режим роботи:

ПН-ПТ-9.00-18.00
СБ.-9.00-15.00
Неділя -вихідний(
замовлення приймаються через Кошик, у понеділок з Вами зв'яжеться наш ­менеджер.)

Контакти

м.Васильків вул.Польова,61
(044) 545-77-36;
(098) 400-03-20;
(063) 959-21-17;
(066) 472-19-61
.

Замовлення й оплата:

Скористайтеся системою пошуку, щоб знайти підходящі Вам меблі. Для того щоб замовити товар Вам необхідно подзвонити по кожному з наших номерів: (044) 545-77-36; (098) 400-03-20; (063) 959-21-17; (066) 472-19-61 або просто нажати кнопку "купити". После заполнения всех полей и оформления заказа на Ваш мобильный телефон прейдет смс с номером заказа - это значит, что Ваш заказ принят в работу. Если у нашего менеджера возникнут вопросы по предоставленным Вами данным для доставки с Вами обязательно свяжутся.

Умови доставки по Києву

Для Києва й Київської області оплата по факту доставки.

Дані умови не поширюються на меблі в описі якої вказана 10% передоплата, а також при сумі замовлення більше 10 000 грн.!!!

Усі меблі доставляються в розібраному вигляді в плоских упакуваннях. Строки доставки можуть бути різними, залежно від наявності товару на складі вони можуть становити від 1-єї до 3-х діб. Час доставки попередньо узгоджується з заказчиком.

Вартість доставки меблів по Києву

• При сумі замовлення понад 12000 грн - безкоштовно ( до під'їзду);
• При сумі замовлення до 12000 грн - 380 грн. ( до під'їзду);

 

Вартість занесення/підйому у квартиру корпусной мебелі

Покупець зобов'язується забезпечити вільний під'їзд до входу. Зверніть увагу, якщо такої можливості немає, то 25 м вважається як підйом меблів на один поверх.


Вартість занесення/підйому в квартиру матраца



Вартість складання меблів

Збірка меблів - платна послуга, від якої Ви можете відмовитися. У кожній упаковці є інструкція по збірці і комплектації.

Послуга збирання здійснюється тільки в день доставки меблів.

• Вартість складання меблів становить 10% від суми замовлення, але не менше 250 грн ..
(Навішування ящиків, кріплення полиць до стіни, врізки мийок, підрізування тумб оплачіваються клієнтом ­ окремо)
Врізання мийки-300 грн.
• Номер старшого по збірці: (063)262-67-10 Владислав.

Умови доставки по Україні

Доставка здійснюється транспортними компаніями: SAT, Нова пошта після 100% передоплати.

Також Ви можете скористатися послугою Післяплата від компанії Нова пошта . В цьому випадку Вам потрібно буде сплатити 10% від вартості товару, а решту грошей заплатити при отриманні, при цьому потрібно буде заплатити Новії Пошті за цю послугу 2% від суми + 20грн.
При відмові клієнта від відправленого післяплатою замовлення 10% передоплати підуть на покриття транспортних витрат з повернення цього замовлення.

При відправці вантажу вагою від 30 кг. він підлягає обрешотці в обов'язковому порядку.

Зробити замовлення в нас дуже легко - потрібно тільки заповнити форму, а це займає лише декілька хвилин часу. Укажіть своє ім'я та прізвище, e-mail і контактний телефон, не забудьте написати своє місто. Якщо ви не будете особисто одержувати меблі, впишіть ПІБ людини, яка це зробить. Пам'ятайте, заповнена форма - запорука доставки без проблем і складнощів.

   9 нюансів доставки: на що звернути увагу .

   1. При оформленні Замовлення уважно робіть вибір "Способу доставки" і "Способу оплати". Правильний вибір цих пунктів допоможе правильно і швидко обробити Ваше замовлення.
   2. Щоб дізнатися, чи є відділення Нової пошти у вашому місті, ознайомтеся з цією картою
    3. Ми відправляємо на зазначений вами у формі e-mail реквізити для оплати тільки в тому випадку, якщо потрібна вам мебель є на складі. Не хвилюйтеся, звичайно всі позиції каталогу присутні на нашому складі - ви зможете замовити вподобану мебель, і при цьому ми не зіб'ємо вас з пантелику порожніми обіцянками.
    4. Щоб дізнатися адресу відділення ПРИВАТБАНКУ в вашому місті, відкрийте це посилання .
   5. Наш менеджер зв'яжеться з вами, як тільки гроші прийдуть на наш рахунок. Ми відвантажуємо меблі на протязі 2-3 днів (за наявності на складі).
   6. Як тільки товар відвантажується й оформляється на складі Нової пошти , вам висилається смс-повідомлення з номер декларації на вказаний Вами номер мобільного телефону.
   7. Увага, послуги Нової пошти необхідно оплачувати окремо - вони не входять у вартість меблів і розраховуються в індивідуальному порядку, залежно від габаритів, ваги, дальності і способу доставки вантажу.
    8. Оплатити послуги Нової пошти потрібно буде в момент одержання замовлення - віддати гроші можна безпосередньо представникові кур'єрської служби.
    9. Вся перевозимая мебель в обов'язковому порядку страхується: дуже ретельно перевіряйте і акуратно відкривайте упаковки при отриманні і якщо у вас є претензії до її виду або стану, складіть акт із експедитором компанії, і вам відшкодують збитки.

З нами ви зможете оплатити меблі будь-яким зручним для себе способом . Ми рекомендуємо проводити її через ПРИВАТБАНК, так в цьому випадку гроші прийдуть до нас за день, тоді як у всіх інших - протягом 1-3 днів. Але, звичайно, ви можете скористатися й послугами інших банків - просто прийміть до відома, що ми відправимо меблі тільки після 100% передоплати.

Сьогодні наш інтернет-магазин меблів входить в п'ятірку кращих в Україні, і ми не збираємося на цьому зупинятися . Кожен наш клієнт може розраховувати на постійне розширення асортименту і поява нових пропозицій - ми дивимося в майбутнє..

Так само можлива доставка по Україні компанією ДЕЛІВЕРІ та компанією SAT

Прийом товару покупцем на "Новій Пошті"

Якщо Ви оформили замовлення " післяплатою " , То при отриманні замовлення, передайте кур'єру залишок суми (в разі доставки на Вашу адресу), або оплатіть залишок в касу служби доставки (в разі доставки на відділення Нової Пошти).

При отриманні замовлення:

  • упевніться відповідно артикулів і кількості товару замовлення
  • перевірте, чи не видимих пошкоджень або слідів розтину упаковки товарів

До моменту приймання Вами замовлених товарів від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100%   несе служба доставки. При виявленні пошкоджень упаковки, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акту (Акт прийому-передачі).

Ми не зможемо прийняти претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий Вами від служби доставки без претензій.

При адресній доставці замовлення, якщо замовлення габаритне / крихке, і знаходиться в захисній дерев'яної обрешетовке,   обов'язково оглядайте отримані товари, знявши обрешетовку. Оскільки кур'єри Нової Пошти не зобов'язані здійснювати розбирання обрешетовкі, рекомендуємо передбачити даний момент і запастися інструментом для її розкриття (викрутка, пасатижі).

При отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти, співробітники відділення   зобов'язані   допомогти Вам зняти обрешетовку для огляду товару. Огляд проводиться тільки в присутності співробітника Нової Пошти.

Без проведення процедури огляду, Ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження, отримані при транспортуванні.

ВАЖЛИВО:

У момент отримання замовлення від служби доставки, при виявленні пошкоджень товару, Ви можете відмовитися від отримання замовлення.

В такому випадку, обов'язково складається " Акт прийому-передачі " (Бланк надається співробітником Нової Пошти), із зазначенням причин відмови (детально описуються пошкодження). Для прискорення процедури повернення або повторного замовлення, ми просимо Вас обов'язково робити детальні фото пошкоджень і висилати нам на адресу info.maxmebel@i.ua

Прийом товару покупцем

Як тільки Ви отримали меблі, потрібно обов'язково перевірити всі стекла, фасади та дзеркала на предмет дефектів і цілісності.

Якщо під час складання Вами був виявлений дефект, не слід монтувати цей елемент, інакше гарантія на нього не поширюється! Виявивши брак, повідомте про це по телефону оператору нашого відділу замовлень.

Якщо заздалегідь не були перевірені стекла і дзеркала в комплектуючих вашого замовлення, продавець не несе відповідальності за їх цілісність після доставки.

Умови безкоштовної заміни виробником бракованої деталі: якщо меблі збирається не представником продавця (в день доставки меблів або максимум на наступний день), то при виявленні дефекту потрібно відразу упакувати деталь в упаковку, в якій вона перебувала. На пакувальному картоні повинна знаходитися етикетка з маркуванням виробника. Якщо ці умови будуть дотримані, і на деталі не буде слідів монтажу, браковану деталь обміняють безкоштовно. В інших випадках заміна деталі проводиться за рахунок покупця.

Всі претензії по придбаних товарах направляйте на e-mail: info.maxmebel@i.ua

Загальна інформація:

Гарантії

Гарантія на всі товари, представлені в магазині складає 18 місяців, але тільки за умови нашої збірки. На деякі товари діє гарантія від виробника. Додатковою гарантією є також факт складання меблів нашими фахівцями. Не виключено наявність шлюбу в стандартних упакованих виробах. В такому випадку Вам або збирачеві необхідно сфотографувати пошкоджені деталі, на схемі збірки відзначити пошкоджені деталі і вислати на нашу електронну скриньку info.maxmebel@email.ua рекламаційні фотографії та схему зборки. В обов'язковому порядку повинна бути збережена заводська упаковка цих деталей. Ми в найкоротші терміни замовимо і доставимо пошкоджені деталі від постачальника.

Рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки (самостійно покупцем), доставки і підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

• Гарантія не дійсна в разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також в разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаних меблів;
• Перевірка цілісності стекол і дзеркал проводиться в присутності споживача при доставці меблів. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Умови повернення

Зібрана меблі не відноситься до переліку товарів підлягають поверненню;
• Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця і перевірці цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару-гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 семи днів.

Обов'язковою умовою при поверненні є збережена заводська упаковка;
• Перевірка цілісності стекол і дзеркал проводиться в присутності споживача при доставці меблів. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Товари, які виконувалися або привозилися під індивідуальне замовлення, поверненню не підлягають!

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Законом України « Про захист прав споживачів » в редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців (Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 29.03.99г. №199).

Відгуки та пропозиції

Надсилайте свої відгуки, побажання та пропозиції на нашу електронну скриньку: info.maxmebel@email.ua

Інформація

Контакти

Замовлення і оплата

Доставка по Києву та області

Доставка по Україні

Підйом та збирання

Загальна інформація

Оплата частинами

ОТП-Кредит

Сертифікати

Залишити відгук

Блог
Комод-1-3-2
–5%
3 428грн. 3 257грн.
Комод-4Б МДФ Яблуко
–30%
3 353грн. 2 347грн.